Franšizodajalec lahko postane podjetje, ki ima razvit poslovni model in je primeren za širitev poslovanja s pomočjo franšizinga. To pomeni, da se je v poslu že dokazalo, nima težav s poslovanjem, zaposlenimi in pomanjkanjem denarja. Zagotavlja pa dobro preverjeno poslovno zgodbo, ki bo novim partnerjem omogočala dobro izhodišče za uspešen posel.
Prednosti za franšizodajalca so:
- franšizojemalec opravlja delo kot samostojni podjetnik, ki je del že uveljavljenega poslovnega modela,
- hitra širitev franšizodajalca v tuje regije, države,
- nižje tveganje,
- nižji stroški vstopa na tuje trge, saj ni treba vzpostavljati podružnic,
- privlačnost za dobavitelje, saj se poveča ekonomija obsega,
- večja učinkovitost na trgu, saj so poslovni procesi racionalizirani, prav tako pa so dobre prakse že znane,
- pozitivni kapitalski učinki za matično podjetje, kratko- in srednjeročni,
- že vzpostavljene baze strank.