Predstavitev
Franšizna sekcija Slovenije želi biti platforma za spodbujanje razvoja franšizinga in promocijo franšizinga v Sloveniji. Z organizacijo dogodkov želi vsako leto poskrbeti za dobro ime franšizinga in svoje člane povezovati z domačimi in tujimi strokovnjaki. Povezovanje članov med seboj pomeni izmenjavo izkušenj in pomoč pri razvoju franšiznega koncepta na domačem trgu ter pri širjenju v tujino.
Sekcija deluje v okviru Trgovinske zbornice Slovenije in v sodelovanju z Evropsko franšizno federacijo ter Globalnim franšiznim svetom. Združuje nacionalna franšizna združenja iz vse Evrope in sveta. Povezovanje in združevanje je eden izmed namenov franšizne sekcije, saj tako lahko svojim članom omogoči vstop in širjenje franšiznega poslovnega modela tudi v tujino.
Storitve
Velika prednost franšizinga je v sinergiji obeh – franšizodajalca in franšizojemalca. Obe strani imata svoje interese, toda vedno je pri obeh na prvem mestu medsebojno zaupanje. V ta namen želi slovenska franšizna sekcija:
- spodbujati in razvijati kakovostni franšizing v Sloveniji,
- skrbeti za interese franšizodajalcev in franšizojemalcev,
- oblikovati mnenja, stališča in predloge članstva ter jih prek Trgovinske zbornice Slovenije uveljavljati pred državnimi organi pri oblikovanju gospodarskega sistema in gospodarske politike,
- omogočiti povezovanje in vključitev v mednarodne organizacije s področja franšizinga z namenom pretoka informacij, znanja in poslovnih izkušenj,
- omogočiti pretok strokovnih in poslovnih informacij med člani skladno z njihovimi skupnimi interesi,
- organizirati sodelovanje z drugimi domačimi organizacijami in združenji skladno z interesi članstva,
- zaščititi dobro ime poslovne oblike franšizinga.